Чернігівські влада й громадськість активізують роботу, спрямовану на підвищення туристичної привабливості обласного центру для гостей чемпіонату Євро-2012. Зокрема, у Чернігові:
"На часі - питання здійснення реконструкції та реставрації об’єктів, розташованих на території Валу", - зазначив на засіданні Громадської гуманітарної ради, присвяченому питанню розбудови Чернігівського Дитинця та комплексу історико-архітектурних пам’яток ХІ-ХІХ століть, голова облдержадміністрації Володимир Хоменко.
Учасникам зібрання було представлено проект реконструкції Валу, виконаний у форматі 3D. Він викликав жваве обговорення присутніх, які, виступаючи за необхідність змін, закликали діяти обережно з огляду на унікальність території.
Підсумовуючи розмову, Володимир Хоменко підкреслив, що наступним кроком має стати спільна ефективна робота владних структур з працівниками Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів Стародавній» та науковцями. Їм необхідно буде визначити межі Чернігівського Дитинця ХІ-ХІХ століть, провести інвентаризацію його забудови, археологічні дослідження, консервацію та музеєфікацію об’єктів тощо.
Небайдужість до Євро-2012 виявляють також чернігівські майстри та підприємці. Нещодавно вони запропонували власним коштом встановити на Валу сувенірні кіоски та павільйони громадського харчування. Керівництво заповідника «Чернігів Стародавній» сприйняло ідею позитивно, оскільки її реалізація сприятиме поліпшенню туристичної інфраструктури міста.
Над тим, чим привабити гостей футбольного чемпіонату до Чернігова, думають і в міській раді. Як повідомив газеті «Чернігівські відомості» начальник управління стратегічного розвитку міста і туризму Борис Атрощенко, на кінець травня в обласному центрі запланували масштабний мультифестиваль «Романтик».
«Цей захід триватиме три дні і включатиме в себе близько 15 подій. Це - фестивалі танго, наречених, фестиваль повітряних куль, майстер-класи та виставки народних ремесел. Нам важливо, щоб людина, приїжджаючи до міста, могла не тільки помилуватися історичними пам’ятками, а й знайти якусь цікаву справу чи розвагу», - зазначив посадовець.
Велика робота, за словами Бориса Атрощенка, розгортається управлінням для підвищення туристичного іміджу Чернігова:
Посилання
Останні коментарі
13 years 45 тижнів тому
14 years 12 тижнів тому
14 years 24 тижні тому
14 years 37 тижнів тому
14 years 38 тижнів тому
15 years 4 тижні тому